lauantaina, huhtikuuta 02, 2011

6 Weeks and 6 Days OMG!

Nyt se alkaa...it's really now or never! Olen todella laiskotellut viimeaikoina sekä bloggauksen että liikumisen suhteen, vaikkakin minulla on ollut todella hyvä syy! Sairastelu ei ole mun heiniä ja tämä ns flunssa oli ihan toista lajia. Tosin olen kyllä hyvin pärjänyt ilman lääkärin määräämää hoitoa, vaikka välillä tuntui, ettei flunssa lähde ilman antibioottikuuria...täysin epänormaalia sairastaa flunssaa 5viikkoa tai enemmänkin. Anyways am back and doing great! Jeps...psyykkaamista tarvitaan :). 


Asiaan! Nyt on enään jäljellä 6viikkoa ja 6päivää Naisten Kymppiin! Nyt se sitten tapahtuu tai elämästä ei tule mitään, olen jo vuoden puhunut ja nyt kun on enään noin vähän jäljellä olen ruvenut laiskaksi. Haaste on haaste vaikka itselleen tekeekin :) Nyt minä yritän tämän viikonlopun aikana laattia 6viikon ruoka- ja treeniohjelmaa, detoxineen ja kaikkineen. It's happening baby and I'm going to enjoy it...with some painkillers ofcourse :)


Ehdotuksia saa laittaa etenkin hyvistä treeniohjelmista, sillä ruokapuoli on kutakuinkin hallussa...luulisin. Kaikki ehdotukset/omatkokemukset ja muidenkin - Kiitoksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti