tiistaina, syyskuuta 28, 2010

More energetic...

Nyt näkyy tuloksiakin tästä uudesta ruokavaliomuutoksesta! Nimittäin olen PIRTEÄMPI koko päivän ja vaikka herään öisin imettämään vauvaa x 2, niin aamulla on olo silti kuin olisin nukkunut "rauhallisesti" läpi yön. Tämä on mahtavaa, aloitan päiväni hedelmillä ja appelsiinitäysimehulla, vien lapset hoitoon ja sitten syön  edelleenkin "minun" aamupalani eli voileipää ja kuppi teetä (vanhoista tekististä näkee tämän tärkeyden minulle). En osaa vielä luopua tästä, vaikka huomaan itsekin, että hedelmä-aamupala on parempi vaihtoehto ainakin minulle, olo on virkeä ilman kahviakin :)


Ruokavaliomuutoksen alussa olin usein väsynyt ja jouduin turvauttumaan kahviin - ainakin aamulla ja iltapäivällä. Siitä huolimatta olin erittäin uupunen oloinen läpi päivän, mikä rasittaa ja aiheuttaa syyllisyydentunnetta, ettei jaksa olla yhtä innostunut puuhastelemaan lasten kanssa kuin olisi toivonut. Mutta nyt olen kuin "uudesti-syntynyt" :) En ole blogiin kirjoitellut viimepäivät, koska ajattelin että jos tämä on ohimenevä ilmiö niin en kehu ja katu myöhemmin, mutta nyt virkeä olo on kestänyt jo muutaman päivän ja olen pärjänyt ja selviyttynyt päivistäni ilman kunnon yö-unia ja päikkäreitäkin! Suosittelen kaikille, kokeile edes kerran, jos ei toimi ensimmäisen kuukauden jälkeen vaihda takaisin vanhaan, no-harm-done-trying! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti