keskiviikkona, syyskuuta 22, 2010

Väsymys

Tämä pistää ajattelemaan, nyt kun syön terveellisemmin niin väsyttää paljon enemmän! Noissa "terveys-kirjoissa" lukeekin, että niin käy aina ruokavalion muutoksen yhteydessä. Jopa kaikki "sairaudelliset"-oireet mitkä pisti sinut laihduttamaan to begin with vahvistuvat kahden ensimmäisen viikon aikana, minkä jälkeen tilanne paranee ja voi MAINIOSTI. Eli tämä jatkuu vielä jonkin aikaan, sillä minä en ole pitäyttynyt täysin sokerista enkä muista herkkuista :). Minulla onkin teoriaa miksi minua väsyttää: vartaloni ikävöi sitä kakku/piirakka maailmaa missä eli päivästä toiseen annosten suurennessa ja nyt kun syön ehkä pari palaa kakkua viikossa niin tottakai kaikki tuo sokeri määrä jää kaipaamaan.


Olen kovasti yrittänyt keksiä jotain pientä naposteltavaa herkkua, mikä ei aiheuttaisi päänsärkkyä kenellekään, jos on ideoita niin saa toki jakaa ne minun kanssani :) Kiitos! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti