maanantaina, maaliskuuta 05, 2012

Here we go, one more time, everybody feeling high..

Viime vuoden Naisten10:n jälkeen en ole pahemmin "innostunut" ylläpitämään tätä blogia. Blogin tarkoituksenahan oli osallistua Naisten10:n ja sillä sipuli. Mutta sen vuoden ajan mitä olen ylläpitänyt blogia, olen todellakin sisäistänyt "terveellisen ruokavalion" tärkeyden - siitä on tullut uusi elämäntapa minulle. Jopa ruokakaupassa tai ulkonasyödessä, valitsen terveellisen vaihtoehdon huomaamattani! Kuntosalilla juokseminen on tosin jäänyt vähemmällä ja yhteen aikaan vuokrasin salikortini toiselle käyttäjälle jopa 3kk:si. Mutta painoni on pudonut ja pysynyt alle "normaaliin" lukemiin jo koko vuoden. Tästä olen oppinut elämäntapamuutoksen tärkeyden, jos todella sisäistää terveellistä ruokavaliota arkielämään ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti, painon kanssa ei tule ongelmia! Ja mikä parasta, kun elämäntapa on pysyvä saa herkkutella silloin tällöin mielinmäärin ilman tunnontuskia! Kerranhan sitä elää, miksi ei eläisi niin että voisi nauttia elämästä!


Olen viimeaikoina, myös neuvonut ihmisiä elämään terveellisemmin, ja mikä parasta ihmiset kuuntelevat! Etenkin ne jotka näki minut raskauden viimeiset kuukaudet ja mun ihanat naapurit jotka nauroivat nähdessään minun juoksevan alueella pitkässä hameessa - säästä välittämättä! Tämä kaikki rohkaisee minut syventymään kuntoilu-asiaan :)


Kuva

Nyt on se aika vuodesta, että pitäisi valmistauttua Naisten10:n, sää ei tällä hetkellä suosi ulkona juoksemista, kun on niin liukasta! Mutta salitreenien rooli kasvaa! Olen itseäni lisäksi ilmoittanut Naisten10:n kaksi muutakin ihmistä - tällä kertaa minulla on SEURAA! Bismillah..Tästä se alkaa...Tervetuloa matkaan mukaan. Tällä kertaa keskityn enemmän vartalon kiinteyttämiseen ja lihashuoltoon,  mutta varmasti myös rasvanpoltto ohjelmaakin löytyy..


Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti