sunnuntaina, toukokuuta 15, 2011

Aivan mahtava olo - 7days to go !

Ihan turhaan hermostuin, en ole niin huonossa kunnossa kuin pelkäsin - Jeej! :). Sekä perjantaina että lauantaina onnistuin lähtemään lenkille niin aamulla kuin illallakin. Lauantaina vielä illallakin juoksulenkille - jeej hyvä minä ja kiitos siskolle joka jaksoi mun seuraksi tulla :) Olisi ollut todella ihanaa, jos minulla olisi seuraa sinne Naisten Kymppiin. Mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kertaa. Minun olisi pitänyt paremmin panostaa siihen aikaisemmin, mutta kun en silloin vielä osanut ajatella koko tapahtumapäivää kunnolla. Nooh onhan minulla Ipodia seurana, kuhan en eksy reittiltä omissa ajatuksissani. Anyways nyt olen todella innoissani tapahtumasta, toivottavasti päivä onnistuu paremmin kuin osaan nyt varauttua :D

Päivän treeniohjelma:

45min juoksulenki aamulla
30min kotikuntopiiri


Iltapäivällä: Kierros itiksen ostarilla - sekin käy liikunnasta, kun lasten kanssa siellä pyörii lastenvaatte ostoksilla. Trust me :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti