lauantaina, toukokuuta 14, 2011

Tunnustus; love-hate relationship

Minulla taitaa olla sokeriin rakkaus-vihasuhde! Mitä enemmän haluan jättää sokerin kokonaan pois sitä enemmän kulutan sitä! Aivan mahdotonta! Päätin aikaisemmin että sokerittomalla dieetillä vedän loppua kohti, mutta tuon päätökseni jälkeen olen ostanut suklaata ja karkkia enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Lisäksi nyt eri pyhien ja synttäreiden varjolla olen vetänyt erilaisia kakkuja, ihan kuivakakusta, suklaa- ja täytekakkuun! Jotenkin sokerista on tullut uusi must have thing minulle ja se on todella bläääh, koska silloin minun yleiskuntoni "heikkenee" sillä sokeri saa aikamoisen "tuhon" aikaseksi elimistössä.


Mutta tässä yksi esim. kakku minkä en voinut jättää väliin alkuviikosta, näinkin lähellä H-hetkeä!


1 kommentti: