sunnuntaina, elokuuta 15, 2010

Tavoitteen korottaminen

On hyvä että ihminen tuntee itsensä ja hyväksyy niitä rajoituksia mitkä omaa. Minä olen esim. todella hyvä laatimaan toisille "ruoka-ohjelmaa", "liikunta ohjelmaa"jne ja olen todella tiukka sen suhteen että jos aloittaa dieetin niin see it through :) Mutta en saa itseäni seuraamaan yhtään dieettiä vaikka henki riippuisi siitä. Minun mieleenkiintoni dieettiä kohtaan loppuu siihen kun olen lukaisut sen läpi. Sen sijaan olen hyvä pitämään lupauksiani, joten miksi ei hyödynnä sitä piirettä. Nyt olen luvannut itselleni pääseväni kuntoon ja osallistuvani Naisten kymppiin, siinä sivussa tottakai lupasin itselleni myös litteän vatsan ja pienemmät + sileämmät reidit. Nyt ei muu auta kuin toteuttamaan sitä. Ja jotta voisin innostua enemmän terveellisestä ruokavaliosta lisään tänään siihen pikkasen haastetta, joulukuussa 2010 menneessä pitää 70% tavoiteestani olla jo näkyvissä, mikä tulee drop-dead-vartalon omaamisesta. Ainoa ongelma tässä yhtälössä on mun MAKEA-HIMO, suklaa ja kaikki leivonnaiset! Sitä tulee syöttyä melkein joka päivä ja en voi olla leipoamatta kun on pienet lapset taloudessa. HELP! Tiedän että ei ole pakko syödä, Mutta! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti