lauantaina, marraskuuta 20, 2010

Haastetta..am I woman enuff to take it ?

Jeps luit oikein, minulle on heitetty haastetta ilmaan; "laihduta minut", ainakin sai minun huomioni totaallisesti. Ensin ajattelin etten ehdi, etenkin kun tämä ihminen ei asu saman katon alla minun kanssani niin mistä minä tiedän tekeekö niin kuin sovittaan? Sillä en halua, että tämä ihminen jatkaa samaa kuin nytkin ja uskottelee minulle ettei minun tekniikkani toimi! Sillä se toimii!!! Toisaalta what do I have to lose? By the end of the day it's her life, her body! :) Minä ehkä menettäisin "hiukan" itseluottamukseni laihduttajana. Taidan ottaa tähän henkilöön yhteyttä ja käydä läpi "säännöt" koska jos tähän ryhtyy niin pitää hyväksyä ja kunnioittaa tiettyjä sääntöjä..my way or the high way  :)

Tänään kävin Salilla, täysin latauttuneena ja psyykättynä juoksemaan 25-30min. Mutta salilla kaikki KAKSI juoksumattoa oli varattu, toinen juoksi hyvää vauhtia 30min ja toinen käveli samassa ajassa koko ajan. Teki mieli pari kertaa mennä "kävelijälle" ja pyyttää kävelemään muualla, tai kokeilemaan muita laiteitta, kun ei se näyttänyt haluavansa hikoilla. Mutta kestin sen ajan ja lopulta "juoksija" siirtyi seuraavaan laitteeseen, jolloin sain tilaisuutteni. Sillä aikaa kun odotin vedin crosstraineria ja pyörää (ensimmäistä kertaa) ei paha! Mutta minulle jäi sulkemisaikaan vain 25min, josta juoksin noin 15min ja loppu aikaa käytin pukuhuoneessa. Sali menee lauantaisin jo kl.16.00 kiinni :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti