tiistaina, marraskuuta 09, 2010

I Don't Like Winter !

Minä en tykkää talvesta, mutta tykkään lumesta! Eli jos lunta voisi sataa ilman että tulee pakkasta olisi todella loistavaa! :) Kuulostanko monimutkaselta, niin voi olla. Mutta osaan arvostaa ja nautia lämpimästä talvipäivästä, toisin kuin pakkasesta talvipäivästä,jolloin jopa ulkona hengittäminen on tuskallista! Tänään kaikkien kukkaraksi oli pakkasta ilman luntaa, aamulla matkalla tarhaan oli pakko laittaa villapaitaa lapsille haalarin alle. Jopa tarhatädit huomauttivat että on liian kylmää ja tuulee. Itse en huomanut että tuulee, sillä minua otti päähän tätä kylmyyttä ilman luntaa. Viime talvi tuli mieleen, liian kylmää, jopa minulle joka oli raskaana. Työpäivät ahdistivat minua hirveästi, kun en tienyt miten pukea lämpimästä ja tyylikkäästi ja vielä kun isovatsani aiheutti vaatevaraston kutistumista. Jotenkin raskaana oleville naisille tarkoitetut vaatteet eivät sovinneet minulle, joka etsi pitkähihaista ja reitteen ylläviä yläosia. Ne hienonnäköiset mitkä löysin olivat yleensä lyhythihaisia tai puolihihaisia.

Anyways tänään oli maastojuoksun vuoro, kun sali avattais vasta kl.16 jälkeen. Join puhdistavan energiajuoman jo aikasin aamulla ja tarkoituksena oli viettyäni lapset tarhaan mennä juoksemaan, mutta jo parkiksella huomasin etten voi hengittää nenän kautta :(. Reissu jäi jo alkuunsa, mutta venyttelin kotona. Enään 6kk 1vko jäljellä Naisten Kymppiin...Help!!! Aika juoksee todella nopeasti! vielä en ole kertaakaan kokeilut juosta 10km tai edes 5km. Ja haluan juosta jonkin asian puolesta ja saada enemmän huomiota sille aiheelle, itseasiassa minulla on kaksi aihealue, kumpikin lähellä sydäntä, en osaa päättää vielä. Eikä edes ole takeita, että saan valitsemalleeni aiheelle huomiota. Ajan kanssa saa nähä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti