maanantaina, marraskuuta 29, 2010

Sunnuntai ja treenit :)

Eilen menin sittenkin kuntosalille. Kotona vielä puhuin, etten anna pulssin nousta, just incase oon oikeesti tulossa kipeäksi or something. Mutta heti kun astuin kuntosaliin tulin toisiin ajatuksiin, oli mahtava fiilis ja annoin palaa täysillä :D Minulla on yleensä kiire kuntosalilla ehtiä tehdä minun "ohjelmani" tunnissa ja sitten jos ehtisi vielä hierontatuoliin 15min. Mutta jos menee kuntosalille iltapäivällä, yleensä siellä on niin paljon naisia ettei pääse liikumaan haluamansa tahdissa laitteesta toiseen ja usein ei ole mitään toivoakaan päästä hierontatuolille heti kun itselle sopisi. Tämän takia yleensä menen salille heti aamusta kun olen vienyt lapset hoitoon.

Treeniohjelma:
*Juoksumatolla 15min (7,5-8,9km/h)
En viitsinyt "yliampua" kun tein noin 5min parannus matkan suhteen, jeej :)
*Vinovatsalihastreenit 3*2*15 kahvakuulalla
*Selkälihastreenit laitteella 3*15
*Tärinälaiteella 15min

Salilla katsoin painoni ja olin yllättynyt, laihduin taas 1kg viidessä päivässä. Eli se että aloitan puhdistavalla energiajuomalla aamuisin auttaa "puhdistamaan" nopeammin? Tämä on jo kolmas kerta kun katson painoni viiden päivän välein ja joka kerta on mennyt 1kg :) Kohta pitää keksiä miten lihaksia rakennetaan helposti ja hitaasti, jotta tämä painonlasku pysähtyisin. Ollaan jo melkein tavoite-painossa, ihannepainoni on melkein ovella :)))

Salilta palattuani söin lautasellinen spagettia tomaatti-lihakastikeella ihan hyvällä omalla tunnolla :). Tosin vähän oli kylläinen olo Fit & Smart-energiajuomasta, minkä vedin heti treenin jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti