maanantaina, joulukuuta 27, 2010

What I want - What I need

Minä olen niin odottanut välipäiviä tai oikeastaan tarkemmin sanottuna Välipäivien ALE:tta, sillä minulla on lista kaikesta mitä haluan ostaa itselleni :). Ihan ensimmäisenä tarvitsen uuden kännykän ja sykemittarin. Seuraavista en osaa päättää itse: sillä halusin ensin Nokia N8, mutta myymälässä käytyäni myyjä suositteli Samsung Galaxy S ja nyt löysin internetistä että uudempi versio Samsung Galaxy S Pro olisi tulossa kesällä 2011. HELP! :)



1. Samsung Galaxy S on ihan pakko saada :). Monet kehuu tätä, jopa myyjät! Samsung Galaxy S Pro olisi vielä parempi vaihtoehto, mutta se tulee Suomessa myyntiin vasta kesällä 2011.
2. Nokia N8 on myös todella hyvä vaihtoehto, monet kehuvat sitä + se on edullisempi kuin Samsung Galaxy S/Pro.
3. Suunto T3d - Sykemittari olisi todella hienoa omistaa, ehkä motivaatio pysyisi koko ajan :) En vain tiedä kumpi olisi kannattavampi ostos sykemittari vai rannetietokone? En osaa päättää! Jos kerran maksan itseni kipeäksi voisin ostaa samantien hyvän sellaisen? Täytyypä mennä kysyyn urheilukaupasta mikä minulle sopisi parhaiten.
4. Polar RS300X- sykemittari on myös hyvä vaihtoehto.

Tarvitsen myös uudet treenivaatteet, sillä huomasin että salilla tarvitsee vähän erilaisia treenivaatteita erilaisista materiaaleista. Taitaa olla jonkin verran eroa kun on salin puolella kuntoilemassa ja kun on ryhmäohjatuilla tunneilla hyppelemässä!

Laitan kuvat tänne sitten kun olen päättänyt mitä ostan :)

P.S. Mikä kännykkä sinulla on? Oletko tyytyväinen siihen? Mitä kännykkä merkkiä ostaisisit jos raha ei rajoittaisi?

5 kommenttia:

  1. Moi, rannetietokoneella ja sykemittarilla tarkoitetaan yleensä samaa asiaa. Jos treenimotivaatiota kaipaat, myös Suunnon M-sarjasta voisi löytyä sinulle sopiva sykemittari. Laitteet kertovat joka päivä, mitä pitää tehdä (esim. 35 minuuttia tietyllä sykealueella), ja kun treenin on suorittanut loppuun, laite vielä kehuu! :) Itselle sopivan m-sarjalaisen voi testata täältä: http://www.suunto.com/mseriesforme

    VastaaPoista
  2. Mäkin himoitsen uutta sykemittaria. Sellaista, mikä laskee kalorit.
    Itellä HTC Wildfire nyt käytössä. Ihan kiva kosketusnäyttö puhelin. Selkeä ja aika helppo käyttää. Pääsee nettiin yms yms, mutten ite käytä sitä, kuin perustoimintoihin (soitan/viestitän). Tykkään eniten Sony Ericssonista ja oon omistanut monia Nokialaisia.

    VastaaPoista
  3. Aku: kiitos avustasi! Näistä sivuista on paljon apua. Käyn tekemässä tuon m-sarjan testin myöhemmin. Se vaikuttaa hieman kalliilta mun hinta-haarukkaan, mutta katsotaan. Olen myös nyt liittynyt tuohon movescountiin, mikä vaikuttaa todella mieleenkiinntoiselta :)


    Marsaliini: Minäkin olen omistanut monia Nokialaisia, en ole koskaan jaksanut innostua muista merkeistä - mutta nyt kun pitkästä aikaa haluaisin maksaa vähän enemmän laadusta, niin myyjä oli sitä mieltä että Samsung Galaxy S is the one :) Sisko taas omistaa Nokia N8 ja hänen mielestään akun kesto on ainoa negatiivinen asia, se kun pitää ladata pari kertaa päivässä.

    VastaaPoista
  4. Hei onko Kunto Plus lehti sinulle tuttu? Siellä olisi tilaajalahjana Speed Sonicin juoksu/treeni-kello ! :)
    Käy katsomassa, www.kuntoplus.fi

    Ps. Blogisi näyttää todella hyvältä :)

    VastaaPoista
  5. Hei anonyymi, kyllä kunto plus on tuttua mulle ja kuuluu niihin sivuihin joita mielelläni luen netistä :)
    Kiitos ihana ihminen vinkistä :)Tuo vain ei ole "it" se mitä mä haen tällä hetkellä.

    VastaaPoista