lauantaina, helmikuuta 19, 2011

AUCH !!!

Joka paikkaan sattuu! sattuu sattuu sattuu...Blääh en oo lapsi, mutta ilmaisutavat loppuvat kesken! :). Tänään salilla menin suoraan juoksumatolle ottamaan selvää kuinka kauan jaksan, siis rehellisesti. Minua vähän alkoi mietyttämän tuo ikuinen 10min juoksumatolla, minkä jälkeen motivaatio lopsahtaa tylsyytteen. Tänäänkin juoksin vanhaan malliin, ilman mitään erityisviihdekkeitä omasta takaa. Juoksin normaaliin tahtia 30min ja yli 4km!!! Ajattelkaa, vähän olen ylpeä itsestäni. Ainoa syy miksi lopetin edes silloin oli että juomapullo tyhjeni.  Ja voi olla, että se juoksuryhmänvetäjänkin kommentti auttoi tämän päivän suorittamiskykyäni, sillä kukaan ei voi sanoa, että jokin asia on minulle "haasteeksi", and I mean no-one! Minun mottoni on aina ollut - if there is a will there is a way! Ja sen mukaan myös tuo juoksu onnistuu :) Ainoan kerran kun tuosta motosta ei ollut apua oli synnytysosastolla, lääkäreiltä loppuivat konstit ja aika (18pvä yliaikaa) kesken ennen kuin päädyttiin sektioon. Ja minä todellakin yritin pyöräyttää pienokkaisen pihalle! 


Anyways nyt joka paikkaan sattuu, en tiedä oikein mitä tein tarkkalleen, mutta yritin treenata kaikki osa-alueet. Keskiviikkona minulla oli "ohjaaja"hetki vaikkakin se ei oikein onnistunut suunnitelmien mukaisesti, mutta joitain asioita mitä se neuvoi kestävyydestä oli esim. että pitää treenata "laitteesta toiseen" ilman paussia, tehdä sarjat ja toistot silleen. Ainoa ongelma tässä on se, ettei laitteet vapaudu toiveeni mukaisesti ja välillä jouttuu väkisinkin pitään paussia - pompiin paikkallaan :(. Nooh aina ei voi voittaa...ei edes joka kerta! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti