lauantaina, helmikuuta 05, 2011

What a feeling

Tänään pääsin taas vaihteeksi Zumbaamaan! Ja ikävä kyllä salsa askeleet ovat edelleenkin ongelmana..minulla kun on kaksi vasenta jalkaa or whatever, ok ok...en vaan osaa! Mutta muuten minulla on aina hauskaa Zumba tunneilla, vetäjä on todella "tehokas" saa sinut innostumaan Zumbasta, vaikka askeleet menis miten milloinkin. Ja myöhemmin kaikialla tuntuu! Palautusjuoman tehokin jää välillä alhaseksi tämän tunnin jälkeen, ensikerralla voisi juoda sitä veden sijasta Zumba tunnin aikana? Ehkä silloin palautusjuomanteho olisi parempi, well there is only one way to find out :) Tänään Zumban jälkeen jäin vielä RVP-tunnille...Big mistake? nope..itseasiassa tänään oli paljon yksinkertaisempaa vetää se heti Zumban jälkeen kuin silloin kun yritin mennä Spinningin jälkeen, jolloin jouduin keskeyttämään. Jeps..minä se olin joka käveli kiltisti kesken tunnin. Vetäjässä ei ollut vikaa, vain minun jaloissani. Nyt on aivan mahtava fiilis päällä :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti