maanantaina, helmikuuta 14, 2011

Lisäravinteet naisille!


Meidän naistenkin on korkea aika ymmärtää lisäravinteiden tärkeyden painonhallinnan kannalta ja hyödyntää niitä. Itse olen niin pitkään uskonut, että lisäravinteet ovat turhia ja vain epäkypsät, kärsimättömät ihmiset (lähinnä miehet) käyttävät niitä lihaskasvua nopeuttaakseen - pyydän anteeksi yleistämistäni tässä. Miten väärässä olenkin ollut. Tokihan niitäkin on olemassa, mutta lisäravinteet ovat niin paljon enemmän, erilaisia ja moneen erikäyttöön tarkoitettua, että oikein hävettää tuo minun yleistäminen. Naisille tarkoitetut lisäravinteet ovat niin kattavasti suunniteltua, ettei itse tarvitse nähdä vaivaa yhdistellä niitä jne. Tässä ovat minun suosikkejani: 


TILAA TÄSTÄ


Tilaa tästä
Tässä on nyt vain yksi osa naisille suunnatuista tuotteista, olen harkitsemassa lisää näitä ja tilaankin heti kun saan aikaseksi. Toki nyt kannattaa hyödyntää Fitnesstukun tarjouksia. Laajan tarjonnan ansiosta joudun nirsoilemaan hiukan ja pitäähän toki lukea kaikki noi huolellisesti, jotta osaa tilata oikein. Itselläni on juuri tällä hetkellä sekä Mansika- että Suklaamakuista Proteiini. Patukat kiinnostaisi seuraavaksi :) Lisää aiheesta kuhan opin itse lisää :) Muistakaa ettei kannata korvata ateriat lisäravinteilla! 
Saa toki laittaa ehdotuksia! Mitä itse käytätte?, mitä ehdottomasti ei vastaa markinointti puhetta jne?! Olen aloittelija joten saa Auttaa ja Neuvoa mielinmäärin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti