torstaina, helmikuuta 24, 2011

Random

Paras tapa valmistauttua juoksuun olisi juosta enemmän ja pitempiä matkoja ulkona, sillä sitähän se vaattii minun valmistauttumistani Naisten Kymppiin. Mutta tällä hetkellä juoksen melkein ainoastaan juoksumatolla, tästä varmaan muodostuu minun vartalolleni epärealistinen kuva juoksusta ja saattaa olla vaikeaa juosta myöhemmin ulkona koko matkan edestä. Tästä johtuen mietin pitäisikö ottaa paussin kuntosalista ja treenata maaliskuun ainakin kuntosalin ulkopuolella? Minä varmaan pärjäisin ihan hyvin ilman kuntosaliakin välillä. Sitä paitsi kuntosalille meneminen tietyt ajat stressaa välillä niin paljon etten välittäisi mennä sinne edes, lastenhoitojärjestelyt eivät aina mene yhteen ryhmäliikunnan kanssa. Voihan olla etten millään ehi tehdä mitään itsekseni, jos otan taukoa salilta ja siirrän liikumiset aina myöhemmäksi, kun ei tarvitsisi ehtiä mihinkään ajoissa - ulkonahan voi juosta vaikka keskellä yötä. Mutta voi olla myös että ehdin treenata paljon enemmän, juuri sentakia ettei tarvitse ehtiä missään ajoissa, vaan voin mennä silloin kun minulle sopii ja tehdä kotitreenit lastenkin kanssa. Ei voi tietää ellei kokeile. Paljon mietittävää, mutta kokeilemallahan se selviää. Testataan onko minulla itsekuria saavuttaa tavoitettani omillani? :) Nyt pitää vain järjestää asiat niin, että voin vuokrata kortini maaliskuun ajaksi pois ja jos innostun asiasta voi olla, että huhtikuussakin vuokraan sen pois :D Toivossa on hyvä elää...onnistumisen suhteen ;)
Tässä on hyvä kappale "säestämään" motivaatiota ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti