tiistaina, helmikuuta 22, 2011

Hyviä kannustimia liikkumiseen :)

Kestävyyden tavoittelu alkaa olemaan pakkomieli minulle, kestävyys ja motivaatio. Nooh nämä kaksi asiaa ovat todella tärkeitä tavoiteiden saavuttamiseksi. Luin tänään netistä hyviä kannustimia liikkumiseen iloksi, seuraavat asiat jäivät mieleen:

  • Terveysvaikutukset
  • Liikunnan tuoma ilo ja itseluottamus (onnistumisen kokemukset)
  • Hyvä olo (jaksaminen lisääntyy)
  • Virkistys, rentoutuminen ja unenlaadun paraneminen
  • Liikunnan tuomat sosiaaliset suhteet
  • Liikunnan vaikutukset ulkonäköön

Tuo ulkonäkö on minulle yksi todella suuri "kannustin"! En välitä oikein mitä muut ovat mieltä asiasta, sillä minähän tiedän millainen vartalo minulla oli ennen lapsia ja millainen vartalo minulla nyt on. Ja minähän treenaan niin kauan kunnes saan minun "vatsani" takaisin juuri sellaisena - litteänä/kauniina kuin se oli ennen kaksosten raskautta! Minua välillä ottaa päähän ihmisten kommentit minun "hoikasta" vartalostani tai laihasta siis painostani ylipäätänsä, sillä minulle kyse ei ole siitä vaan olen ns. pikkutarkka. Haluan kehittää yleiskuntoni, sitä en kiellä! Mutta ennen kaikkea minä haluan todella upean vartaloni ja siitä en tinki! Se on jossain ja minä löydän sen siis tarkemmin sanottuna etsin/työstän sen esille. Ja mikä on parempaa kuin kunnon treenit :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti