keskiviikkona, helmikuuta 23, 2011

Suunto is to be ?

Olen pitkään halunut sykemittarin ja vasta pari viikkoa sitten kävin ostamassa sen. Alunperin siitä piti tulla my nro one friend harjoituksissa ja olisi pitänyt ostaa kauan sitten, mutta jotenkin se jäi. Tein jopa www.suunto.com sivuilla testin minkä mukaan voisin ostaa sen "oikean". Mutta testissä ehdotettu ja kaupassa ehdotettu eivät oikein menneet yhteen. Testin mukaan minulle sopisi M-sarjaa, mutta urheiluliikkeen asiantuntijan mukaan, aloittelijana minulle sopisi Suunto T1c paremmin, siinä on kaikki ne ominaisuudet mitä aloittelija tarvitsee. Mietin asiaa pari päivää  ja pidän todella sen väristä ja muodosta, mutta lopullisen ratkaisun tein myyntihinnan pohjalta, sillä Suunto t1c oli tarjouksessa 69e (Intersport). So now I have Suunto T1c ...and Pink is the colour to have :)



Tänään kävin testaamassa sykemittarin salilla ja yllätyin, kun tunnin treenin jälkeen poltin vain 18kaloria...haha..vyön kanssa oli pikkasen ongelmia. Laite ilmoitti koko ajan "check the belt" juust joo..kesken juoksunhan minä nostan topin ylös ja oikasen rintavyötä koko ajan. Noway! Ja onneksi juoksumattokin näytti oikean kalorikulutuksen :) Eli taas yksi laite lisää mitä pitää opetella käyttämään oikein. Vaikkakin se näyttää todella yksinkertaiselta. Oikeat tiedot syötetään and that is it. Mutta ehkä en osaa vielä hahmottaa missä kohtaan vyön pitäisi olla ja kuinka tiukalla sen pitäisi olla. Nooh siinä minullakin tekemistä, ihan kuinka kärsisin tekemiseen puutteesta.

2 kommenttia:

  1. Mullakin on toi sykemittari ja oon ollut tosi tyytyväinen. Pienen tutustumisen ja harjoittelun jälkeen käyttö sujuu jo. :)

    VastaaPoista
  2. Marsaliini, kiitos tuesta! harjoittelen vielä :) Kärsivällisyys on vain niin vaikea asia minulle.

    VastaaPoista