sunnuntaina, lokakuuta 03, 2010

Kuntosali

Eilen sitten aloitin kuntosalin!!! Todella ihanaa, tätä päivää olen odottanut toukokuusta lähtien. Ryhmäliikunta ROCKS! :) Ensimmäinen tunti: kehonhuolto - venyttelytekniikoita. En yliampu ensimmäisenä päivänä. Ensi viikon aikana pitää selvittää jos saisin personaltrainer, kun pitäisi ammattilaisen kanssa suunnitella tätä minun vatsani palattamista back-to-where-it-belongs :) Minä olen sanonut koko kesän kaikille joilla oli iloa nähdä vatsani paljaani "odota vaan kun aloitan kuntosalin ja BOOP vatsani palaa takaisin entiselleen - jeps just like it was before the kids" nyt pitää vain treenata and let the gym take it's cuorse :) Mitä muuta minun kroppani voi vaatia kuin että syön "oikein" ja kuntoilen? Toivottavasti jaksan vain käydä salilla, kun kerran allekirjoitin kahdenvuoden sopimuksen. Ensimmäistä kertaa elämässäni sitouduin johonkin "määräaikaiseen" sopimukseen noin pitkäksi aikaa ilman että on kyse palkkallisesta työsuhteesta. Mutta if this is what it takes saavuttaakseni tavoitteeni paremmasta kunnosta/elämän laadusta..so be it.


Eilen oli entsyymi-rikas-päivä: söin enimmäkseen hedelmiä ja kasviksia/vihanneksia. Aamupala: hedelmiä, lounas: riisi + kasvispataa, päivällinen: salaattilautanen ja iltapala: raaka kuorittua porkkanaa, pala kurkkua, 1 omenaa :) Let the "time-2-time" puhdistus continue :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti