keskiviikkona, tammikuuta 12, 2011

Random

Eilen oli kolmas päivää etten ole harrastanut liikuntaa millään tasolla, aijemmin olen jopa venytellyt/tanssinut tai tehnyt jotain aerobicin tyylistä kotona vapaa päivänä. Mutta nyt olen jälleen kerran oppinut kantapään kautta vapaa päivän tärkeyden! :) Better late then never - haa! Anyways lähin sitten tunnin pituuiselle power-kävelylle illalla, jotta saisin edes jotain aikaseksi. 48h on hyvä pitää vapaata treeneistä, mutta kaikki muu ylimenevä on silkaa ajan hukkaa tässä procesissa. Enhän minä tätä tahtia koskaan pääse kiinteyttämään taika rakentamaan vatsalihaksiani ja kasvattamaan sietokykyäni. Tänään if God is willing lähen salille..keskiviikot ovatkin minun suosikkeja salilla, aloitan Zumballa, RVP ja sit lopettelen kuntosalin puolella. All-around-treenaus :).
Tunnelmaa saattaa pilata se että sataa lunta - vaihteeksi :( Minä kun niin toivon, että pakkaspäivät ovat takana tältä talvelta! I really don't like any part of the winter! But what can you do living in the North, take it like a woman and keep your month shut about it - right? :P Tänään nousin kauhean aikasinkin, katsotaan milloin energiavarat loppuu - toivottavasti vasta illalla, en millään jaksaisi taas  "raahata" itseäni salille väkisin, kuten lauantaina tein. Doable but not fun thing to do, the fight between mind and body. Body saying; yes we can do this and the mind saying; no-way we are way too tired to do anything, lets rest today - taking a nap will do good!  Ymmärrättehän sitä tavallista aina kun pitäisi liikua, mutta mieli ei tee =).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti